Ingen kundtjänst på telefon – nu stämmer KO mobiloperatören Hallon
Svårt att nå mobileroperatören Hallons kundtjänst. Det tycker Konsumentverket, som nu stämmer företaget. Foto: Adobe stock
Har du Hallon och är trött på att bli hänvisad till mobiloperatörens chattrobot för hjälp? Det tycker Konsumentverket att du har fog för att känna.
Senaste nytt
2025-11-05
Avfallsbrott fördubblas –tredje största kriminella intäkten
2025-11-05
Regeringen kör över kommunerna och den lokala demokratin
2025-11-05
Strid om hyrorna: ”Myt att branschen är pressad”
2025-11-04
Elisabeth Thand Ringqvist föreslås som ny C-ledare
2025-11-04
Stjernfeldt Jammeh på klimattoppmöte – men ingen svensk minister
2025-11-03
Facken demonstrerade för mer pengar till skånska vården
2025-11-03
Skåne har högst arbetslöshet i landet
2025-11-03
Fler konkurser i Skåne i oktober – byggbranschen fortsatt hårt drabbad
2025-11-03
Vi satsar på Malmös barn och ungas framtid
2025-11-03




